ویژگی های قهوه موکا/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

قهوه موکا گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما کافه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته می شود، یکی از خوشمزه ترین انواع قهوه ها می باشد. گانودرما قهوه موکا از قهوه، شیر، کاکائو، موکا و پودر قارچ گانودرما تهیه شده است. در واقع این محصول همان کافه لاته ای است که به آن مقداری کاکائو اضافه شده و یا هات چاکلتی است که به آن مقداری اسپرسو اضافه شده است. این ترکیب علاوه بر طعم بسیار عالی، دارای خواص قارچ طبیعی و ارگانیک گانودرما نیز می باشد و همین باعث تمایز این قهوه از سایر محصولات دیگر در بازار شده است. قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در دنیا می باشد و ترکیبات قهوه موکا گانودرما به گونه ای است که ضرر و زیانی برای بدن ندارد. بنابراین همه سنین می توانند از آن مصرف کنند و از طعم آن لذت ببرند.

 

 

 

 

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

قهوه موکا گانودرما بیز، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نوشیدنی های شرکت بیز است. قهوه فوری گانودرما مدل موکا دارای مقدار بسیار زیادی پودر قارچ گانودرما می باشد که خواص آن برای درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین حفظ سلامتی بدن، بسیار است. قهوه موکا قارچ گانودرما در واقع یکی از فرآورده های قهوه می باشد که علاوه بر قارچ گانودرما، دارای ترکیباتی همچون اسپرسو، شکلات شیرین و شیر داغ می باشد. قهوه موکا گانودرما دکتر بیز، در ایران و در همه مناطق کشور، طرفداران خاص خود را دارد و افرادی که به نوشیدنی های حاوی قهوه، شکلات داغ و کافه لاته علاقمند هستند، می توانند از قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز تهیه کرده و آن را جایگزین این محصولات نمایند.

در واقع قهوه موکا گانودرما دکتر بیز تنها محصولی است که کافئین، کاکائو و قارچ گانودرما در کنار هم قرار گرفته اند و ترکیبی عالی را به وجود آورده اند که این ترکیب در بالا رفتن سطح هوشیاری و داشتن تمرکز هر چه بیشتر، نقشی بسیار مهم دارد. بنابراین افرادی که در کارهایی همچون حسابداری و یوگا که نیاز به تمرکز بالا و فعالیت فکری بالایی دارند، فعالیت دارند، می توانند قهوه موکا گانودرما دکتر بیز را تهیه کرده و در طول روز از آن استفاده کنند. قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز نیز بسیار مناسب و عالی است و شما می توانید به جای خرید محصولات بی کیفیت و گرانقیمت مشابه، این قهوه خوش طعم و پرخاصیت را خریداری نمایید.

 

طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما

طرز تهیه قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما بسیار ساده است و همانگونه که از نام آن مشخص است، فوری است و سریع تهیه می شود. قهوه موکا گانودرما را می توان در بیرون از منزل، در محل کار و در مسافرت به همراه داشت و آن را استفاده نمود. برای مصرف قهوه گانودرما مدل موکا، کافیست تا پودر قهوه موکا گانودرما را به آب جوش اضافه کرده و آن را هم بزنید و نوش جان کنید. این قهوه خوش عطر و طعم، به اندازه کافی شیرین است، اما شما می توانید از عسل، شکر و یا طعم دهنده های دیگر برای شیرین کردن آن نیز استفاده کنید. شما می توانید با اضافه کردن میزان آب های مختلف، طعم های مختلفی به قهوه موکا بدهید.

ترکیب هر بسته با ۱۷۰ میلی متر آب، باعث ایجاد طعمی تلخ می شود.
ترکیب هر بسته با ۲۲۵ میلی متر آب، باعث ایجاد طعم قهوه فوری می شود.
ترکیب هر بسته با ۲۸۵ میلی متر آب، باعث ایجاد طعمی ملایم می شود.

 

معرفی و بررسی قهوه موکا گانودرما

 

امروزه قهوه ها دارای نمونه های مختلفی می باشند که بسیار با هم متفاوت هستند. یکی از انواع قهوه ها قهوه موکا می باشد. قهوه موکا دارای نمونه های مختلفی می باشند که افراد می توانند با استفاده ی یکی از برندها، نسبت به خوردن این قهوه اقدام نمایند. قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد همواره مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. لذا ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی قهوه موکا گانودرما پرداخته و نکاتی که در مورد این قهوه وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد خرید قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما را دارید، ما را تا پایان همراهی نماید تا نکات مهم این قهوه را برایتان آشکار سازیم.

بررسی قهوه موکا

بسیاری از افراد دوست دارند که بدانند قهوه موکا یا همان کافه موکا چه می باشد؟ در این مورد می توان گفت قهوه موکا به عنوان یکی از نوشیدنی هایی محسوب می شود که افراد در هر فصل و هر زمانی می توانند نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. گفتنی است افراد برای استفاده از این قهوه می ‌توانند آن را به صورت سرد و گرم مصرف نمایند. لازم به ذکر است قهوه موکا به قهوه ‌ای گفته می‌ شود که با استفاده از شیر جوشیده، شکلات و کاکائو ترکیب شده باشد و یک قهوه خوب را به وجود آورد. گفتنی است تاریخچه کشت دانه های قهوه موکا در شهری به نام موکا می باشد که این شهر در کشور یمن واقع شده است. این قهوه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و با توجه به اینکه بازه زمانی خاصی برای استفاده از آن وجود ندارد، افراد می ‌توانند نسبت به استفاده از آن در هر بازه زمانی اقدام کنند.

 

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

 

 

 

ویژگی های قهوه موکا

هر نوشیدنی که به صورت گیاهی و ارگانیک تهیه شده باشد دارای ویژگی های خاص و خواص درمانی مناسبی می باشد. گفتنی است قهوه موکا نیز به عنوان یکی از قهوه های گیاهی، دارای ویژگی‌ ها و خواص مختلفی می باشد. افراد با استفاده از این قهوه می توانند آرامش خوبی در بدن خود به وجود آورند. لازم به ذکر است استفاده از این قهوه باعث از بین رفتن سردرد های مختلف خواهد شد. همچنین افراد می توانند با استفاده از قهوه موکا همراه با پودر قارچ نسبت به تقویت حافظه ی خود اقدام نموده و در برابر آلزایمرهای مختلف بدن خود را مقاوم نمایند. این قهوه می ‌تواند به تنظیم قند خون افراد نیز کمک و همچنین فشار خون آن ها را نیز تنظیم نماید. این قهوه می ‌تواند بر افزایش تمرکز و بالا بردن سطح هوشیاری افراد تاثیر گذار باشد.

افراد می ‌توانند در صورت داشتن مشکلات پوستی با استفاده از قهوه موکا که با پودر قارچ تلفیق شده است، نسبت به از بین بردن مشکلات پوستی خود اقدام نمایند. افرادی که دارای بیماری‌ های قلبی و عروقی می باشند، می توانند با استفاده از آن این بیماری ها را کاهش دهند. همچنین این قهوه برای درمان پارکینسون مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌ گیرد. گفتنی است این قهوه برای زنان باردار و شیرده و افرادی که با پیوند اعضا زندگی می ‌کنند، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. توصیه ی ما این است که این قهوه را در صورت داشتن مشکلات گفته شده با مشورت پزشک خود استفاده نمایید.

 

 

فروشگاه پرشین خرید





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: